سیاست حفظ حریم خصوصی


سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران
‌کالاک همواره تلاش می کند با حفظ و نگهداری از حریم خصوصی کاربران خود تجربه خریدی امن و خوشایند برای همه آنها ایجاد نماید.

کاربرد سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران
کاربرد این سیاست ها کمک به شما در درک بهتر اقدامات کالاک در رابطه با جمع آوری، استفاده و مراقبت از اطلاعاتی است که شما در حین استفاده از وب سایت در اختیار کالاک قرار می دهید. کاربرد این سیاست ها در استفاده و یا افشای اطلاعات شما که از روش های دیگر توسط ما جمع آوری شده است نمی باشد.

حساب کاربری شما
حفاظت از حساب کاربری، رمز عبور و دستگاه هایی که از طریق آنها به حساب کاربری خود دسترسی می یابید بر عهده شما می باشد. همچنین تمام فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری شما صورت می گیرد بر عهده شما می باشد. شما مسئولیت تمام عواقب دسترسی بدون اجازه به حساب کاربری تان توسط اشخاص ثالث را بر عهده می گیرید. کالاک هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر گونه ضرر و زیان احتمالی بوجود آمده ناشی از عدم اقدام مناسب و کافی شما در محافظت از حساب کاربری تان ندارد. شما ضمانت می دهید که تمام اطلاعاتی که در ارتباط با حساب کاربری خود به کالاک ارائه می کنید درست، دقیق و کامل باشد. کالاک حق دارد بنا به صلاحدید خود حساب کاربری شما را غیر فعال و یا حذف نماید. چنانچه متوجه یا مشکوک شدید که حساب کاربری تان مورد سوء استفاده قرار گرفته است در اسرع وقت کالاک را در جریان موضوع قرار دهید.

اطلاعاتی که کالاک جمع آوری و استفاده می کند
زمانی که شما سفارشی را ثبت می کنید، کالاک به نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس (شماره همراه و ایمیل)، آدرس و اطلاعات حساب بانکی شما برای اشخاص حقیقی بعلاوه کد اقتصادی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی بمنظور پردازش و ارسال سفارش، پیگیری وضعیت سفارش و تکمیل فرایند پرداخت نیاز دارد. همچنین کالاک ممکن در مواردی که سؤالی دارید و یا نظرات و پیشنهادات خود را می خواهید در وب سایت منتشر کنید اطلاعات مشابهی از شما جهت رسیدگی مناسب درخواست نماید. شما ضمانت می دهید که تمام اطلاعات درخواست شده که در موارد بالا در اختیار کالاک قرار می دهید درست، دقیق و کامل باشد. برای اهداف مدیریتی، اداری و تبلیغاتی کالاک ممکن است آدرس آي پي، نام دامنه و یا وب سایت ارجاع دهنده، نوع مرورگر، نوع دستگاه بکار رفته برای بازدید از وب سایت و سیستم عامل نصب شده بر روی آن، اطلاعات غیر شخصی در مورد نحوه استفاده از وب سایت (از جمله مدت زمانی سپری شده در وب سایت و یا صفحات بازدید شده) را جمع آوری نماید. کالاک ممکن است از طریق ابزار آماری و تحلیلی وب سایت های دیگر و یا کدهای ردیابی، اطلاعاتی در مورد بازدیدگنندگان وب سایت از جمله شما جمع آوری کند.
کالاک اطلاعات مشتریان را به اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث نه اجاره می دهد و نه می فروشد. کالاک اجازه جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت های کاربران وب سایت را به اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث نمی دهد. با این حال کالاک ممکن است اطلاعات شما را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی که به نمایندگی از کالاک خدماتی را ارائه می دهند از جمله شرکت هایی که در ارسال سفارش و یا پردازش پرداخت شما دخیل هستند قرار دهد. کالاک این حق را دارد که اطلاعات شما را با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور، برای حفاظت و دفاع از حقوق و دارایی های خود و یا در مواقع اورژانس افشا نماید. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی برای جبران خسارت متوجه کالاک نخواهد شد و کاربران با اعلام رضایت حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایند.
فایل حاوی اطلاعات شما در محل شرکت کالاک و بر روی سرورهای کالاک و یا تأمین کنندگان خدمات کالاک نگهداری می شود و کارمندانی که برای انجام مسئولیت های خود نیاز به اطلاعات شما دارند به این فایل دسترسی دارند. شما می توانید نسخه ای از بعضی اطلاعات که کالاک در مورد شما نگهداری می کند درخواست کنید و با استفاده از قابلیت های حساب کاربری تان غلط های احتمالی موجود در آن اطلاعات را تصحیح نمایید. کالاک در صورت درخواست شما تلاش خواهد کرد که اطلاعات شما را تصحیح، به روز و یا حذف نماید.

امنیت اطلاعات شما
امنیت اطلاعات شما همواره برای کالاک مهم بوده است. در حالی که کالاک همواره تلاش می کند که از محرمانه بودن اطلاعات شما محافظت نماید، اینترنت و سایر کانال های تجارت الکترونیک ممکن است همواره کاملا امن نباشند. بدلیل احتمال خطا در انتقال اطلاعات، هک شدن و سایر فعالیت های غیر مجاز اشخاص حقیقی یا حقوقی ثالث، کالاک نمی تواند ضمانت دهد که اطلاعات منتقل شده به وب سایت کالاک همواره امن خواهد ماند. با این حال اگر کالاک از درز امنیتی در اطلاعات آگاه شود، تمام اقداماتی که در توانش می باشد را برای بررسی سرچشمه و وسعت درز امنیتی، بازیابی کامل امنیت سیستم و پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی و قضایی خواهد کرد.

اطلاعات کارت بانکی
کالاک همواره برای انتقال اطلاعات کارت بانکی شما از طریق اینترنت در تمام صفحاتی که حاوی اطلاعات شما در رابطه با پردازش و ارسال سفارش است از شیوه رمزگذاری استاندارد صنعتی SSL (Secure Socket Layer) استفاده می کند.

کوکی ها
کوکی ها فایل های متنی کوچکی می باشند که وقتی شما از صفحات وب سایت بازدید می کنید بر روی مرورگر سیستم عامل و همچنین حافظه دستگاه شما دخیره می گردند و دستگاه شما را به عنوان یک کاربر مشخص به سرور کالاک معرفی می کنند. زمانی که شما یکبار از وب سایت کالاک بازدید نماید کوکی های ذخیره شده به شناسایی شما در بازدیدهای آینده تان کمک می کنند و باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به شما می شوند. استفاده دیگر کوکی‌ها تحلیل و بررسی رفتار بازدیدکنندگان برای ارائه تبلیغات و پیشنهادات مناسب به آنها خواهد بود.
پذیرفتن کوکی ها برای مشاهده سایت الزامی نیست. با این حال لازم به ذکر است که عملگر سبد خرید و ثبت سفارش در وب سایت تنها با فعال ساختن کوکی ها امکان پذیر است.
پذیرفتن کوکی ها برای مشاهده سایت الزامی نیست. شما می توانید تنظیمات مرورگر تان را به نحوی تنظیم کنید که کوکی ها را نپذیرد، ولی این کار باعث می شود استفاده شما از وب سایت با محدودیت هایی مواجه شود. کالاک تضمین می کند که کوکی های استفاده شده در وب سایت هیچ گونه اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و یا شماره تلفن را ذخیره نمی کند و همچنین دستگاه شما را معرض هیچ گونه ویروس یا بدافزاری قرار نمی دهد.

قابلیت «عدم ردیابی»
قابلیت «عدم ردیابی» در وب سایت کالاک در نظر گرفته نشده است و فعال سازی این قابلیت از جانب شما کارایی نخواهد داشت.

دریافت تبلیغات و خبرنامه
با فشردن دکمه "موافقم" هنگام استفاده از وب سایت کالاک و یا ایجاد حساب کاربری، با استفاده از هر یک از قابلیت های وب سایت کالاک و یا با ثبت سفارش در وب سایت کالاک شما موافقت خود را با دریافت تبلیغات و خبرنامه های کالاک از طریق پیامک و ایمیل اعلام می دارید. کالاک این اختیار را به شما می دهد که هر زمان بخواهید از ادامه دریافت تبلغات و خبرنامه های کالاک انصراف دهید.

تغییرات در سیاست های حفظ حریم خصوص کاربران
کالاک حق دارد که سیاست های خود در مورد حفظ حریم خصوص کاربران اش را در هر زمان به شرط مطلع کردن شما تغییر دهد. این تغییرات به یکی از روش های زیر به اطلاع شما رسانده می شود: (1) اعلامیه در وب سایت؛ (2) ایمیل؛ (3) تغییر تاریخ نسخه «سیاست های حفظ حریم خصوص کاربران» که در انتهای این متن آورده شده است. با فشردن دکمه "موافقم" هنگام استفاده از وب سایت کالاک و یا ایجاد حساب کاربری، با استفاده از هر یک از قابلیت های وب سایت کالاک و یا با ثبت سفارش در وب سایت کالاک شما اعلام می دارید که بروزترین نسخه «سیاست های حفظ حریم خصوص کاربران» را قبول دارید.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با کالاک تماس برقرار کنید.

تاریخ نسخه: 7 شهریور 1397 (از این تاریخ به بعد معتبر می باشد.)

سنجش رضایتمندی